Alles uit voorraad leverbaar
Levering binnen 1-2 werkdagen
Gratis verzending vanaf €75,-
Webwinkel Keurmerk
Winkelwagen

etaalmogelijkheden

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Al onze betaalopties zijn kostenloos voor jouw.

 

1. iDEAL

Image result for ideal log

Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Ideal betalingen worden bij Lureparts afgehandeld door de Online Payment Provider Mollie.

Waarom zou je kiezen voor iDEAL?

1. Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.

2. Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.

3. Betalen met iDEAL is bij Lureparts altijd volledig gratis.

 

2. Creditcard

Image result for creditcard

Bij Lureparts zijn creditcards van MasterCard en Visa meer dan welkom. 

Waarom kiezen voor betalen per creditcard?

1. Betalen met creditcard is bij Lureparts altijd volledig gratis.

2. Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd en afgehandeld via de beveiligde website van Mollie.

 

3. PayPal

Image result for paypal

Bij Lureparts kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

Waarom kiezen voor betalen met PayPal?

1. Betalen met PayPal is bij Lureparts altijd volledig gratis.

2. Je kunt veilige aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.

 Hoe kun je betalen met PayPal bij Lureparts?

Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.

Kies bij de stap 'betaalwijze' voor Paypal.

Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.

Log in met je PayPal account.

Bevestig de betaling.

 


4. Vooruit betaling

Image result for vooruitbetaling

Vooruit betalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Lureparts overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.

Onze rekeninginformatie :

Lureparts.nl  IBAN: NL96RABO0384830986

 

Vooruit betaling is niet de snelste manier van betaling. Houd daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Waarom zou ik kiezen voor vooruitbetaling?

1. Vooruit betalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.

2. Een order annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. 

 

Mocht om wat voor reden dan ook je betaling niet geaccepteerd worden door ons systeem, of heb je andere vraag omtrent betalen, mail ons op info@lureparts.nl of bel : 0647965093.

Verzending


Verpakking

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo zorgvuldig mogelijk in te pakken. Losse onderdelen verpakken we in gripzakjes, zodat het bij elkaar blijft.

De meeste bestellingen worden verstuurd in een luchtkussen envelop. Daarnaast gebruiken wij Amerikaanse Vouwdozen en brievenbus pakketjes.

Verzendtarieven

Wij hanteren verschillende verzendtarieven. Boven €75 wordt het binnen Nederland kostenloos verstuurd.


Verzending binnen Nederland

Tot 50gr in envelop :€1.95

Orders van 50 tot 250gr worden in een envelop verstuurd voor €2.95

Orders van 250gr tot 2kg worden in een envelop verstuurd voor €3.95

Orders boven de 2kg, en/of orders die niet door de brievenbus kunnen, worden in een doos/pakket verstuurd voor €5.95

Gratis verzending voor orders boven €75.

 

Verzending naar Belgie, Duitsland en Luxemburg:

Tot 100gr in envelop :€4.77

Orders van 100gr tot 250 gr worden in een envelop verstuurd voor €7.95

Orders van 250gr tot 2 kg worden in een envelop verstuurd voor €9.50

Orders boven de 2kg, en/of orders die niet door de brievenbus kunnen, worden in een doos/pakket verstuurd voor €9.50

(Gewicht boven 30kg? Kan niet via website. Tarief svp aanvragen via info@lureparts.nl)

 

Verzending naar EU1 (Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Spanje):

Tot 100gr in envelop :€4.77

Orders van 100gr tot 250 gr worden in een envelop verstuurd voor €7.95

Orders van 250gr tot 2 kg worden in een envelop verstuurd voor €13.95

Orders van 2kg tot 30kg, en/of orders die niet door de brievenbus kunnen, worden in een doos/pakket verstuurd voor €18.50

(Gewicht boven 30kg? Kan niet via website. Tarief svp aanvragen via info@lureparts.nl)

 

Verzending naar EU2 (Finland, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Hongarije, Slowakije, Tjechië, Bulgarije, Roemenie, Slovenie, Kroatie, Griekenland, Cyprus, Malta, Portugal, Ierland, Spanje, Andorra, San Marino, Liechtenstein, Vacticaanstad, Monaco):

Tot 100gr in envelop :€4.77

Orders tot 250 gr worden in een envelop verstuurd voor €7.95

Orders tot 2 kg worden in een envelop verstuurd voor €13.95

Orders van 2 tot 10kg, en/of orders die niet door de brievenbus kunnen, worden in een doos/pakket verstuurd voor €22.49

Orders van 10kg tot 30kg worden in een doos/pakket verstuurd voor €48.33

(Gewicht boven 30kg? Kan niet via website. Tarief svp aanvragen via info@lureparts.nl)

 

International (Alle andere landen) BTW vrijgesteld

Tot 100gr in envelop :€3.95

Orders tot 250 gr worden via een envelop verstuurd voor €7.95

Orders tot 2 kg worden via een envelop verstuurd voor €13.95

Orders van 2 tot 5kg: €24.30

Orders van 5 tot 10kg: €58.30

Orders van 10 tot 30kg : €105.30  

(Gewicht boven 30kg? Kan niet via website. Tarief svp aanvragen via info@lureparts.nl)

Trackingcodes worden per email toegezonden in een status update van je bestelling.

 

 

Levering

Vervoerders

Pakketten worden door ons in principe met DPD verstuurd. Pakketten versturen wij via 'SENDCLOUD'. Via hen krijg je ook altijd een trackingcode toegezonden. Brievenbus enveloppen worden met PostNL verstuurd.  

Afbeeldingsresultaat voor DPD LOGO

Levering zonder BTW (intracommunautaire diensten)

Ondernemers binnen de EU (Nederland uitgesloten) kunnen bij ons zonder btw afrekenen. Graag ontvangen wij dan het  BTW identificatienummer. Gelieve ons hiervoor te contacten op info@lureparts.nl

 

Onvolledige Levering


Mocht de bestelling niet volledig geleverd zijn, dan kan dat 2 oorzaken hebben:

  1. De bestelling is als deellevering verstuurd. De rest staat dan op backorder (BO) en volgt dan meestal met een paar weken. Indien het een deellevering betreft, dan wordt dit altijd duidelijk gecommuniceerd.
  2. Er is een fout gemaakt door ons bij het inpakken. Neem dan graag contact op via email info@lureparts.nl en we sturen het / de ontbrekende artikel(en) na.

 

Levertijden

Onze levertijden hangen af van de gekozen betaalwijze en zijn in principe als volgt: 

  1. Bestelling betaald met Ideal/ Paypal/ Creditcard: Levertijd is 2 werkdagen.  Dus vandaag besteld, overmorgen in huis.
  2. Bestelling betaald dmv vooruit betalen met een overschrijving/ internetbankieren: Levertijd is meestal 3 werkdagen.

Bestellingen gedaan op vrijdag, worden maandag verwerkt. In onze vakanties worden bestellingen maar 1 keer per week verwerkt. Meestal is dat op woensdag. 

Door (onvoorziene) omstandigheden kan incidenteel van bovenstaande richtlijnen afgeweken worden. Mocht je zekerheid willen hebben mbt de levertijd van je bestelling, neem dan even contact op via info@lureparts.nl

 

Retourneren

Retourneren of ruilen van artikelen


Je kunt altijd binnen 14 dagen na leverdatum de bestelde artikelen retourneren. Ook als er niets aan de artikelen mankeert. De verzendkosten voor het retourneren zijn wel voor je eigen rekening. 

Bij ontbinding van de overeenkomst kun je gebruik maken van het herroepingsformulier. Deze kun je onderaan deze pagina downloaden. Stuur dit formulier dan ingevuld mee met de artikelen. Na ontvangst zorgen wij dan voor terugbetaling van de aankoopsom én de berekende verzendkosten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Lureparts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Graag even wachten...